UiBhjelps åpne kunnskaps­kort

KI 1649 Anropskø i Teams

Ei anropskø i Teams er eit delt telefonnummer slik at fleire kan ta i mot samtaler til dette nummeret. Det er mogleg å konfigurere med velkomst-/stengtmeldinger, opningstider og utgåande samtaler.
Anropskøen kan tilknyttes eit UiB telefonnummer (i nummerserien 5558****), men kan også settes opp til å kun ta i mot interne samtaler. 

Samtalene kan fordeles mellom dei som er tilknytt køen på ulike måter:
  • Det ringer samtidig hos alle agenter (Attendant routing)
  • Det ringer i ei forhåndsbestemt rekkefølge. Samtalen settes over til neste etter x antall sekund (Serial routing)
  • Samtalene fordelast slik at alle får like mange samtaler over tid (Round robin)
  • Samtalen går til den som har vore tilgjengeleg lengst (Longest idle)
Sjølv om ein er tilknytt er anropskø, kan ein (midlertidig) melde seg av slik at ein ikkje mottar samtaler som går til køen via Settings i Teamsklienten.

Det er mogleg å sette opp utgåande samtaler frå telefonnummeret knytt til køen. Det er då dette nummeret som visast hos mottakeren (eins eiga nummer er dermed maskert). 

Det er mogleg å definere tidspunkt for ferie og andre type fråvær og egne talemeldinger i denne perioden.