KI 2945 Ny søknadsperiode for velferdshyttene senhøst 2025
Dersom man blir tildelt en hytte må man enten bekrefte eller avbestille perioden.
For å avbestille må du følge linken i tildelingsmailen, og så registrere din avbestilling der. Hyttene blir ikke avbestilt automatisk om du bare unnlater å bekrefte bestillingen.
Om du vil unngå gebyr for avbestilling er avbestillingsfristen for tildelt hytte 30 dager før leieperiodens start. Man må benytte UiBs elektroniske hyttesystem (https://reg.app.uib.no/hytter) ved å logge seg inn med sitt UiB-brukernavn og passord. Ved første gangs søknad om hytte må man legge inn litt informasjon.
Søknadsskjema og informasjon om hyttene finnes også på Ansattsidene under
Mitt ansattforhold - Velferd - Velferdshytter.
Søknadsfrist: 17.08.25
Trekningsdato er 20.08.25.
Vinnerne får tilsendt informasjon på e-post.
Spørsmål vedr hyttene kan rettes til Eiendomsavdelingen via UiB hjelp.