KI 0608 Hva kan jeg gjøre hvis det er feil på skriveren?
- Du kan bruke en annen PullPrint-skriver. Utskriftene du har sendt kan skrives ut på en hvilken som helst skriver på UiB.
- Slå skriveren av og på, dette løser svært mange problemer og bør prøves først.
- Se om nettverkskabelen er plugget i veggkontakt. Du kan også prøve å ta ut kabelen og sette den inn igjen, sjekk da om det lyser grønt/oransje ved kontakten.
- Sjekk om displayet på skrivere viser noen feilmeldinger som kan gi informasjon om problemet.
- Sjekk at skriveren har toner og papir. Ekstra papir skal normalt finnes ved skriveren. Toner leveres automatisk til et avtalt kontaktpunkt nær skriveren når det trengs. Kontakt oss for å bestille bytting av toner om nødvendig!
- Sjekk at A4 er valgt som papirstørrelse på utskriftene du sendte.
Du kan også ta du kontakt med brukerstøttesenteret BRITA på UiBhjelp, chat (itchat.uib.no) eller telefon 55584700.